Kund of Willys

Idag var ledig tillsammans. Det är inte ofta det händer. Och alltid när det sker säger vi dagarna innan att vi "ska bara vara hemma". Det går bra på förmiddagen, men sen blir jag så rastlös att jag inte vet var jag tar vägen. Därför åkte vi till Chilli och suktade efter inredning. Jag är på jakt efter en stor taklampa till vårt kök. Det är så högt i tak där att en stor lampa är ett måste. Jag vill ha en vit trådbollslampa.

Därefter gjorde familjen Andersson sin premiär på Willys i Uppsala, o hjälp vad vi blev glada. Fredrik erkände att han var på dåligt humör på Chilli men blev på gott humör på Willys. Willys var stort, fräscht och billigt... Bye bye Ica.
Sen hem och starta grillen och dricka ett glas vin.

Jennifer försvann hemifrån på förmiddagen för ett besök hos Emelie, Peder och Alma. Hon verkar vara en bra barnvakt, och hon gillar verkligen Alma. Men det är nästan som om hon har fått ett syskon. Hon har blivit mindre igen och vill sova i sängen hos oss. Vilket hon aldrig har gjort tidigare. Ett tag ville hon även ha blöja, Inte nog med det så är hon i en härlig trots med. Jag ska köpa trotsboken så fort jag bara kan... Jag känner mig som en dålig morsa ibland. Jag behöver nog hämta lite mer kunskap ocm vad det är som händer.
Inte nog med det misstänker jag att hon har magsjuka me. Inte så bra planerat eftersom vi ska åka till Öland på torsdag.

Tyson är fortsatt känslig för beröring, men ibland är han bara så otroligt gosig. Problemet är bara att han själv inte vet hur han ska gosa....


Kommentarer
Postat av: Nellina

Go kväll

tack för kommentaren,kul!

Kram nellina

2009-07-21 @ 23:43:47
URL: http://nellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0