Inställd resa till Öland.

Grrr vad arg jag blir. Jennifer har "magsjuka" och därför kommer vi inte iväg till Öland. Vi kommer missa dopet. =(. När jag bokade biljetterna ville jaginte betala extra för rätten att avboka resan, vilket jag surt ångrar nu... Men det drabbar ingen fattig =), jo det gör det visst!

Tur i oturen kommer Anso och Henrik i morgon. Så nu ska det planeras för nåt gott att äta och dricka. Nice nice...

Varför kan jag inte få bli hemmafru??? Idag inhandlade jag ett fotoalbum som ska pimpas.  
Ytterligare ett projekt. Jag hinner inte jobba. Jag ska ordna fotoalbum, blogga, blogga på petroom,se, ordna kalas, fixa 30-års firande. OCH SNART BÖRJAR JAG NYTT JOBB! Dessutom ska jag ha tid att shoppa inredning och inreda huset... Hittade en superbra sida idag för att få tips och idéer, själklart blev jag medlem också. Kika in på styleroom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0