Igår...

Igår var det bio och Ice age 3  som gällde, så här ser man ut då...  =). Jennifer orkade faktiskt sitta still större delen av filmen. Innan bion hann jag även med lite fönstershopping även om det inte alls var meningen. Varför finns det alltid saker som man vill ha??? I alla fall fick vi i oss en äcklig kebab.
Grabbarna hade redan bestämt tidigare på dagen att grannarna skulle umgås för det var dags för den dagliga ölprövarkvällen. Och det gjorde ju att middagen var ordnad med, grillat så klart.. Gott var det. Det var också då jag avslöjade adressen till min blogg, så nu måste jag väl vara snäll också =).

Några av grannarna på gatan har ordnat en gatufest i september, vilket vi har pratat om många gånger. Ett roligt initiativ eftersom alla är nya på gatan. Då ska vi spärra av vår gata och duka långbord, ha lite tipspromenader och dricka gott. Ett bra sätt att lära känna grannarna bättre. Tråkigt nog ska Emelie på bröllop, men hoppas det ordnar sig så att jag ser henne på festen.

Jag var galet trött igår så jag somnade tidigt, undrar om det berodde på Sommarens motion
bamintonmatchen mot Fredrik??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0