Det går bra nu

Det finns ingenting ont som inte har nåt gott med sig, heter det. Jag är beredd att hålla med.

Den kassa morgonen gjorde att jag samlade kraft till att städa tvättstugan. Nu är garderoberna fulla med kläder igen. Det akuta behovet av att köpa mer kläder som fanns igår är nu avhjälpt, väldigt tillfälligt dock. unhappy smileys
Vad sägs om att städa tvättstugan i dessa skor?

Jag vill så gärna ha skorna på Madonna, men jag kommer ju få så ont i fötterna. Jag måste nog lyssna på min kloka vän, Ann-Sofie, och välja några andra.

E, P och A kom förbi att titta till mig. Det är ju underbart. Så precis när jag sitter och beklagar mig över F och Mr P:s arbetsgivare så ringer F och meddelar att han har bokat hotellrum på Radison Sas i Gbg nästa fredag.
scuba diving

Då får Bompalainen vara hos farmor och farfar. Hoppas att det går bra. Jag har lite svårt för att lämna bort Bompis, men det ska ju bli så härligt med hotell och mys.

Innan familjen EPA går hem erbjuder de sig att vara barnvakt nångång under min sista semestervecka. De är ju bara för underbart goa!
Så nu är det min tur att hitta på nåt att överraska Fiddeman med.... hmmmm undrar vad vi ska göra??

Nu sitter jag och smaskar på en latte och väntar på att F kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0