Måndag

Måndag igen. Det måste ju vara veckans sämsta dag.

06.30 klockan ringer. Jag snoozar och ångrar att jag inte somnade tidigare igår. Lovar mig heligt att gå och sova tidigt resten av veckan.
07.00 släpar mig upp och klampar ner för trappen, stel som en pinne.
07.40 Startar tjejbilen och drar mig till jobbet.
8.10 På jobbet, inget kaffe. Kaffemaskinen fortfarande trasig. Pulverkaffe funkar inte.
12.00 Lunch
12.10 Tillbaka på rummet och inser att jag aldrig kommer bli färdig.
12.45 Workshop för att diskutera den nya organisationen. Givande NOT.
16.00 HEM

Sen åkte vi med Mr P till bauhaus för att köpa lite onödiga saker för att få ordning i garaget. Väl hemma diskuterar vi var släpvagnen ska stå. Hos oss utan lås eller hos Epa-familjen med lås. Okej vem snor en släpvagn i det här området? Nobody.. Men försiktige F säger nej så då blev det nej.
Men att stänga altandörren när vi åker hemifrån verkan inte vara lika viktigt.. Det är andra gången vi åker hemifrån med öppen altandörr. Förra gången larmade vi huset till och med..

Imorgon ska grabbarna bygga, undrar hur många hammarslag i tummen det blir?


Kommentarer
Postat av: E

Å vad mycket byggande det blev. Men en hel del shopping iaf, synd att du jobbade...

2009-08-25 @ 22:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0