Tillbaka till rutinerna

Idag startar förskelklass igen. Jullovet känns som det varat i en evighet. Även om vi är uppe tidigt om morgonen så kändes det ganska segt att komma iväg till skolan.
Under jullovet har vi alltid mosat framför tv:n en stund, ätit frukost i lugn och ro. Sällan varit klara för utgång före lunch.
Men från och med idag är det annat som gäller! Det är nästan så att jag också känner för att åka och jobba som alla andra föräldrar som lämnar. De ser så uppklädda och fräscha ut.

David vaknade i morse av F:s klocka. Så han somnade i vagnen på väg hem. Nu sover han ute och jag hoppas att han gör det en timme eller två.

Själv kollar jag bloggar och läser tidning. Ska nog också spela poker, så har jag att göra!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0