Platt fall

Jaha, då var David tillbaka till 5-träsket. Han sover inte en minut längre. I morse vägrade jag kliva upp så jag försökte med alla metoder att få han att somna igen. Kört!
1 ½ timme senare klev vi upp, jag arg som ett bi och David supertrött. Nu precis somnade han.
Vilket inte passar in i mitt schema, vi skulle ju träna idag, David! Nu när han äntligen har somnat tänker jag inte väcka honom, inte en chans.
Jag får sitta här på min kammare och jäsa helt enkelt.

Igår kom ett litet paket.


Jag vann ett paket tröstisar hos rara Lisa. De är hur söta och mjuka som helst. Borde trösta vem som helst,
Förbrukningen blir nog stor när Biff och David upptäcker dom.


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Vilka söta plåster :)

2012-01-20 @ 00:46:49
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0