Helg

Nu börjar helgen igen hos oss. Det är riktigt underbart med ledighet tillsammans.

Idag har Biff varit på kalas hos klasskompisar. De bjöd hela klassen på kala. Galet seriöst. De ordnade med disco i garaget och en massa pyssel för 25 vildar.
Jennifer hade roligt i alla fall och har precis smaskat i sig godispåsen. David somnade precis, helt utan konstigheter. Det är nog första gången det händer! Kanske gör att det blir sovmorgon. Ha Ha

F är på bio, att han köpte en bautatv med 3d brillor verkar inte hålla honom borta från bioduken. Själv har jag strukit sängkläder och bäddat rent. Jag har gett mig på att jag ska sova som en prinsessa ikväll.
Nu väntar bara en massa mys i soffan.  Det ska pysslas med bloggen och jag ska vinna en massa stålar i poker.



Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fint du har gjort i bloggen!

2012-01-05 @ 20:10:03
URL: http://skargardsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0