Buzz

Jag vet inte om jag har berättat, men jag fick ju hem ett åtta kilo tungt Vanishpaket för någon vecka sedan. Självklart kom det från Buzzador. Paketet innehöll hela Vanishsortimentet.

När Vanish började med sin reklam trodde jag att de gjorde en parodi på all annan reklam, men så fel jag hade. Det var inte reklamen som fick mig att börja anvnda Vanish, det var genom andra som hade testat. Och jag lovar, Vanish kan man lita på... Försvinner det inte med Vanish så försvinner det säkert inte.

Jag har delat ut mina Vanishförpackningar och det är alltid uppskattat att dela ut produkter. Alla som jag delat ut till använder redan Vanish och de har ju små barn förstås!

Jag gillar framförallt Vanish på mina vita kläder. I början av terminen gjorde jag en smart sak. Jag hade min vita Converse skor i stallet.
De var allt utom vita när jag kom hem



Med Vanish förbehandling och Vanish pulver och en 40-tvätt så blev de som nya igen.



Superbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0