Ta mig aldrig härifrån

Åh, vad jag älskar mitt hem och området där jag bor. Förutom ett litet hus som gärna vara någonannanstans och ett annat som skulle vara i en annan färg. Men annars är allt perfekt.
Jag kan inte tänka mig att flytta härifrån. Vart skulle jag då bo? Här finns underbara grannar, en som håller i träningen så att jag håller mig i trim, en annan som pysslar om Biffen, tredje som alltid har en nyckel till huset när jag inte har någon. Andra som bjuder till klädvisning så att barnen inte går nakna. Och en massa andra goa egenskaper.
Häromdagen kom en granne förbi med en kasse leksaker som passar perfekt till David. Hur snällt är inte det?



Ta mig aldrig härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0