Sjukdom?!?

Jennifer har dragit på sig en förkylning efter Östersjöns bollhav. Bara väntat, antar jag.
Men att hon skulle vara så krass att inte kunna gå i skolan, det är jag tveksam till. Så jag masade iväg henne till skolan i alla fall.
Berättade för henne att hon får säga till lärarna om hon inte mår bra och behöver gå hem. En timme senare ringer skolan, Biffen har ont i huvudet och vill gå hem.

Så nu är hon hemma igen, men jag tror inte att hon är så sjuk faktiskt. Jag kanske är en dålig mamma, men jag har snarare en känsla av att det var inte så roligt i skolan och då passade hon på att utnyttja sin förkylning.
Här hemma är det som vanligt, skriker och gapar och ska leka....
Den här dagen kommer bli hennes tråkigaste, ingen ridning, ingen lek med kompisar. Bara vara inne. Fixar hon det ja, då är hon sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0