Partynisse

Vi var iväg på en liten kryssning i söndags. Fram och tillbaka till Åbo med smurfarna på 23 timmar. Kameran glömde jag hemma, men det finns några kassa bilder tagna med F:s mobil.
Bland annat när David gör sin premiär i bollhavet.

Biffen var som en ko som kom ut på vårbetet, helt galen. Upp och ner på väggar och fönster i hytten, kunde liksom inte sitta still. Inte ens speal Nintendo som hon brukar kunna göra i timmar annars. Jag tror hon hade roligt i alla fall. Hon blev himla överraskad när vi packade för att åka.

David spanade på allt och alla så att ögonen höll på att ramla ur. Idag har han varit så trött. Som att han partat på kryssningen twentyfour. Ha Ha. Eller så är han i jetlag.
Han somnade vid halv sex idag, men jag har redan varit upp en gång, och nu är det dags igen hör jag.

Jag blir GALEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0