Torsdag

Maria, storbloggaren, önskar er en trevlig dag. Här börjar andra omgången av förkylningen att sätta in. David är rödblommig och supersnorig. Jennifer klagar på att hon har ont i halsen. Vi får se hur det utvecklar sig.

Jag märkte redan igår på träningen att allt inte stod rätt till med David. Han hade sovit och ätit, men var supergrinig och höll på att somna i min famn. Det har han aldrig gjort! Nu tar han sin förmiddagslur, efter 30 minuters grin.
Själv försöker jag återställa min mail efter att den blivi kapad, det har skickats en massa junkmail från den. Jag blir galen.
Nu måste jag komma på nåt bra lösenord och sen komma ihåg det också.

Idag väntas en massa tvättande och städande. När skolan är slut så ska jag hämta Biff och A. Då är det playdate som står på schemat. Det är så himla bra att det finns fler lediga mammor i klassen, dessutom med bebisar som är en vecka äldre och några veckor yngre än David.
Det blir lite roligare då liksom...

På senaste tid har jag blivit så dålig på att ta bilder, jag måste skärpa mig. Kanske jag hittar nåt bra att visa senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0