Fredag

Och så var det fredag, äntligen för många av er. Här hos oss spelar det inte sån stor roll. F jobbar eftermiddag idag och natt i morgon.
Vi ser helt enkelt mer framemot nästa helg. Det är sagt att han ska vara ledig fredag, lördag och söndag då. Men som många gånger förr så har det ju ändrats. F:s arbetsgivaren gillar honom och beordrar därför en massa övertid.
Men nu ska jag inte tänka mer på det.

David har precis somnat, jag och Biff sitter i soffan. Äntligen!
Popcornen är poppade och vinet är uppkorkat. Biff har en importerad 7up. Det är lugn och ro, i love it. Vi får se hur natten blir. Det är nämligen jag som ska upp och dutta i natt. I morse klev jag upp halv fem, roligt eller hur?

Ha en supertrevlig helg gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0