Drömmen om ett barn

Sitter och tittar på "drömmen om ett barn" på fyran. Och inser att det där är ju jag. Så som vi kämpade och åkte känslomässig berg-och dalbana.

Jag var ju så övertygad om att nåt var galet fel hos mig, och blev bara galen när läkaren säger att allt är normalt.
Var jag FÖR normal för att kunna bli gravid? Tiden gick och när ett jobberbjudande dök upp för mig beslutade vi att det måste få ett slut. Vår familj ska bara bestå av tre personer och Boffen kommer bli så bortskämd.
Men, tre månader senare sitter jag illamående i en bil på väg till apoteket för att köpa ett test. Varför jag gjorde det har jag ingen aning om. För hur många test hade jag inte förbrukat som ändå bara visade negativt..

Det var ett bra test, den här gången. Jag skrek rakt ut och in kommer F och Jennifer. F fattar ju vad som är på gång och står bara och stirrar på mig.
Jennifer har ingen aning, och med hennes preferenser så frågar hon mig om jag har fått mask.
=)

Ja det skulle man kunna säga. Nio månader senare föds vår lilla mask.



Vårt lilla mirakel ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

tänkte faktiskt på er då jag såg dagens avsnitt <3

2011-11-03 @ 21:19:57
URL: http://httpco. tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0