Fredag

Hej alla läsare (läs jag). Igår hade vi fullt upp med att hinna allt, det skulle shoppas!
Lite oro fanns eftersom David kan ju strejka det grövsta. Men igår sov han mycket och det verkar hålla i sig idag med. Han behöver det!
Däremot var det bara att vända om för att hämta Jennifer från förskolan, hon hade vrickat foten. Vilken avslutning på förskolan. Det var hennes sista dag.
Vi lämnade över hallon och blåbärsplantor som tack för tiden. De blev glada. Jag hade tidigare problem med vad man skulle hitta på. Att låta Jennifer göra något är liksom inget som är så uppskattat hos förskolelärarna tror jag. Men lite plantor till gården kommer till nytta.

Igår fick vi tillbaka (låna) gåstolen. Trodde aldrig att David skulle nå ner, men han touchar golvet med tårna. han är så lång den lilla rackaren



Idag regnar det och är tråkigt väder. Jag mår inte bra, ont i magen. Blä!
Det är ju fredag och allt ska kännas bra. Jag hoppas att det går över.
Men jag har ändå lite saker jag måste göra idag:
Ringa och boka klipptid för Boffen
Skicka paket, sålt kläder på Tradera
Köpa lotter och ett kort, skicka till mamma

Ni glömmer väl inte mors dag på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0