Tidsbrist

Usch, jag har inte bloggat på flera dagar. Det beror inte på att jag haft en bloggtorka, det beror helt enkelt på en sak, DAVID!
Vår smekmånad är över och han är vaken twentyfour och gnäller mest hela tiden.
Nu har jag lyckats få honom att sova i vagnen, ute! Hoppas han sover länge för jag har mycket att göra och han har mycket sömn att ta igen.

I söndags var vi på släktträff, träffade syskon med familjer. David och Jennifer fick en massa presenter, mest kläder, vilket är uppskattat.
Igår var det dags att ha den första outfiten på sig.



Men en tvättmaskin senare så såg det ut så här:


Jennifer blev ju heller inte utan paket. Hon fick bland annat ett par coola solglasögon.
Hon gjorde sommar direkt, klänning och solbrillor.


Hon är sååå snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0