Överraskning

Som hemmatant på heltid brukar ju posten vara en rolig sak som händer i mitt liv. Säger en hel del om mitt liv, men jag gillar att få post!
Och idag var det extra roligt, det låg ett megastort paket i brevlådan. Jag förstår inte hur det kom in, för jag fick inte ut paketet. Men med lite våld så fick jag det i min hand.
Paketet kom från Göteborg och familjen Jurenson/Larsson. Så överraskande och roligt. Ett paket till Jennifer och ett till David.
Jag har ju inte haft någon grinperiod efter förlossningen, men när jag hade paketet i min hand så kom tårarna. Tänk att vi har så många fina människor omkring oss. Då tänker jag inte bara på de som skickar paket så klart, utan på alla som på olika sätt har grattat och hälsat.
Några tårar senare njöt jag av en promenad i solen och snöslasket. Jag har aldrig gillat slask men idag var det riktigt härligt att plaska runt! Jag vill ha vår nu!



Jennifer blev jätteglad över att ha fått paket. Och pärlorna är uppskattat.
Efter en stund frågade hon
-Varför köpte de pärlor?

SuperTACK!




Kommentarer
Postat av: Tesan

Hormonerna man har i kroppen under graviditet och ett långt tag efter är inte att leka med alltså!! :-D



Rolig kommentar från Jennifer. Hihi! Vi hade så svårt med vad vi skulle hitta på. Vad tusan gillar stortjejen och till bebben då? Trots att vi nyligen hade liten bebbe så är det svårt att veta om man uppskattar samma saker. Omlottbodys, ikeas tvättlappar och dreggelscarfs var bästa uppfinningarna ever för oss :-D



Å varsågod!

2011-03-03 @ 16:16:04
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0