Nitor back to black

Förra veckan kom paketet med Nitor back to black, men jag har inte orkat testat förrän igår.
Jag tyckte det var omständigt att man ska använda det på rena kläder samt tvätta flera gånger innan det blir klart.
Men igår kom kraften och jag tog ett par svarta byxor. Jag tyckte nog att mina byxor var svarta innan, men det är nog svartare nu. Det fungerar!
Jag hade hellre sett att det är något som fungerar ihop med tvättmedel så att det färgar tillbaka den svarta tvätten under ett vanligt tvättprogram, så att man slipper tvätta det flera gånger.

Det finns också en påse Nitor back to White, som jag är mer intresserad av att testa. Jag tycker alltid att min vita tvätt blir dassig med tiden. Kanske är värt att testa, vad det är för pris har jag ingen aning om.
Först ska jag nog testa med något husmorstips på hur man får vit tvätt vit igen. Allt för miljön!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du gillade muffins-idén. Trevlig helg!

2011-06-03 @ 11:10:41
URL: http://tiabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0