Lucia

God morgon!

Dagen började vid fem, även idag. Jag känner mig inte i form, och tålamodet ligger väl och sover än.
Varför ska jag vara mer sliten nu än när jag klev upp 20 gånger varje natt?

Jag har lyckats få iväg Biff till skolan och David har precis somnat. Undrar precis vilken metod jag ska använda på honom nu, för han har ju inte sluta skrika när han läggs eller när han vaknar. Och vaknar utvilad det har han aldrig gjort.. Det är en intensiv liten kille vi har i familjen.

Idag ska vi iväg till BVC för tiomånaderskontroll, vägning och mätning. Det känns som att han blivit lite längre, men jag tror inte att han har gått upp så mycket i vikt. Han har ju haft lite matproblem sen han var sjuk plus att han rör ju på sig hela tiden.
Vi får se hur det går!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0