En tonåring har flyttat in

Hjälp vad har hänt med mitt barn? Hon är förvandlad till värsta tonåringen. Vad man än säger så struntar hon fullkomligt i det och gör precis som hon vill i alla fall.
Efter helgens bråk så känns det riktigt bra att hon är på förskolan nu.

När man på ett normalt sätt försöker prata med henne så svarar hon med attityden "i don´t care" och att säga förlåt betyder inte att man ångrar sig och inte ska upprepa samma beteende.
Hon snabb med sina motargument vilket gör mig ännu galnare.

Det måste vara jobbigt att fylla sex, det är nog värre än 30-års krisen jag hade :)

Hur ska jag göra för att inte bli galen, jag vill verkligen inte bråka med henne, men det är provocerande när hon inte verkar bry sig i vad jag säger. Allt blir till ett skämt för henne. Må det snart vara över och att den goa, underbara Jennifer flyttar in igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0