Städtant

Idag har jag varit en riktig städtant. F och Bompa stack iväg till pulkabacken. Min ursäkt var att jag skulle städa och därför följde med.
Och som vanligt går jag ju inte på detaljnivå när jag ska göra saker. Så när F kom hem var frågan "går det bra".
Jag tror inte att det var en fråga menad som han sa utan en kontrollfråga om jag gjorde nåt. För under tiden hade jag hinnit städa under kyl och frys samt i ugnen. i övrigt såg det ut som ett bombnedslag här. Jag vill bara tillägga att det var soligt idag.
Jag har kommit fram till att jag inte gillar solen. Då sätter det press på mig att städa. Städa gjorde jag, sen blev det fika i sk "huvudbyggnaden" som Mr P vill kalla sitt hus. Huset som har frost på insidan...
Lilla A var ju på topp idag, hon satt upp o lekte. Hon grinade inte en sekund, förutom när hon rycktes ifrån det roliga och skulle sova...

Därefter blev det den vanligt turen till affären för att vi skulle få nåt lördagsgodis.

Igår loosade jag pengar på poker, så idag ska jag vinna!

Go natt!


Kommentarer
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

Riktiga pengar? ^^

2010-01-09 @ 22:17:58
URL: http://honjosefin.blogg.se/
Postat av: sara

man ser allt damm som flyger omkring dessa soliga vinterdagar. inte bra. :)

2010-01-09 @ 22:53:51
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

TACK..

2010-01-10 @ 00:38:55
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0