Familje expriment

Januari tillhör nog årets fattigaste månad. Vi har nog inte upplevt det tidigare. Men det här månden känns det. Alla pengar ska ju till Thailand.
Jag brukar ju driva med F och säga att vi har så stora behov av allt, framförallt skor. F är ganska trött på mina shopoholicrepliker.

Jag köpte mitt livs första gummistövlar i vuxen ålder. Jag som avskydde gummistövlar som liten. Men nu har jag ett par. Och till mitt försvar säger jag. Man kan väl inte bo i hus och inte ha ett par gummistövlar. Och dessutom var det ju halva priset.

 

Jag ställde in stövlarna i walk- in closet:en här nere. Nu står de tillsammans med skridskorna.
F vet inget. Nu ska jag se hur lång tid det tar innan han upptäcker dem.
Det finns ju två sätt: läsa bloggen, vilket jag inte tror att han gör. Eller se kartongen.

Hursomhelst hoppas jag att det dröjer innan han upptäcker den, närmare våren desto bättre. För mer angeläget att köpa ett par... =)

Jag är sjuk, jag vet! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0