Åter i arbetet

Igår började jag jobba igen efter en dryg veckas ledighet. Mot slutet av ledigheten så jag framemot att börja jobba, men inte nu längre.
Jag var helt apatisk igår, visste inte längre vad jag skulle göra och vill bara stirra in i väggen hela dagen. Det var himla roligt träffa kollegorna igen. Och igår fick jag mycket bra kritik från bossen och fick även ta del av en hemlis. Som jag inte kan berätta.. än, kanske senare. Ha ha...

Jag somnade snabbt och ovaggat igår, det kändes som det var min första dag på jobbet. Då man ska lära känna alla och veta var toa och annat nödvändigt är. Idag känns det dock som om jag inte haft någon ledighet.

E hade bokat träningspass idag, vilket jag in i det sista trodde inte skulle bli av. Vi var ju bara på reservplats, men en timme innan så har vi fått plats. BLÄ tänkte jag då. Men nu känns det riktigt skönt att ha tränat.
En timmes box!

Ha en superkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0