Shoppingspärr

Vi bestämde för länge sen att bebissakerna ska inhandlas efter semestern. Och det har vi kunnat hålla.
Sedan i fredags har vi kollat in lite vagnar och kläder. Fredrik blir upprörd och kan inte hitta ord för vad allt kostar.
Jag vill egentligen inte veta om det är en pojke eller flicka som ska komma i februari. Det blir en bra överraskning, men när jag nu ska handla kläder och annat inser jag att det vore praktiskt. Det är svårt att hitta könsneutrala kläder.

Men lite hittade jag idag, tyvärr får man också vara beredd att betala. Jag har nog glömt bort hur kort tid bebisar faktiskt kan använda sina kläder...





Kolla in tryckknappen, visst är det den som gör hela bodyn!

Något som Fredrik inte vet ännu är ju att det är han som kommer få byta blöjer på natten och trösta när koliken kommer. Därför passar pyjamasen från HM med texten " My daddy love me".
När han ser det klockan 3 på natten så kan han väl inte bli arg?


HM kan ha fina och kläder till bra pris, men min favvobutik är ändå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0