Positiv dag

Den här söndagen verkar ändå sluta bra. Efter surigheterna i morse pysslade vi lite, resultatet blev:
Och som en överraskning ringde det på dörren vid ett tiden, Det var Fredrik som hade kompat från jobbet. Så glad så glad blev jag.. Han hade till och med varit och handlat och givetvis tänkt på mig. Det blev både rosor och ingridienser till kvällens drinkar. Han är så underbar, hoppas att han vet hur underbar han är också!
 
Sen bar det iväg till slottet i Skokloster. Vi tillhör inte de kulturella typerna, men gick en gudiad visning i slottet. Visningen var ungefär en timme, och Bompalainen klarade det utan problem. Stora tjejen! Men det gjorde ju de andra barnen också som var med. Fast jag är stolt i alla fall.
Och som vanligt var det F som ställde frågor. Jag är helt övertygad om att han var grabben i klassen som ställde alla frågor och pillade på allt vid utflykter.
Skokloster
Väl hemma igen så var det bara att rensa avloppet i badrummet. Så där roligt kan jag ju säga... Jag är ju som sagt expert på att starta projekt och dra fram en massa grejjer, men när saker och ting ska tillbaka på sin plats så tar det längre tid. :-)
Men idag gick det ju superbra. Så nu ska jag ta mig en drink och hoppas på en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0