Börjar få förhoppningar om en bra onsdag

Då var det kväll igen. F blev nöjd med bilen och hans misstankar om att någon kört bilen verkar inte finnas längre.

Jag vill ha sushi!!!

Solen har kommit fram och det är så att till och med jag tycker att det är varmt, det gör att jag börjar bli glad igen och hoppas på en sommardag i morgon.  Vi plockade upp lite morötter från landet, så små och söta. Bilder kommer i morgon.

I det här inlägget kommer det inte bli några kort, kameran är i köket och jag har inte överfört några bilder. Jag orkar bara inte gå och hämta den.

Jag måste börja gå, eller åtminstone röra på mig! Ja, jag är i så dållig form. Hoppas jag kommer igång snart. Grannarna i området bor i elljusspåret och jag får dåligt samvete. Ni förstår väl i vilken form jag är som inte orkar hämta kameran =)

Jempa hade en bra dag igår, hon var sitt gamla jag. Men idag vaknade monstret till liv igen. Arg och tillrättavisande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0