Sommaren på väg tillbaka?

Hej hej! Vågar jag hoppas på att sommaren är på väg tillbaka? Idag har det varit varmt och soligt. Tyvärr har jag inte solat speciellt eftersom jag klädde på mig för kallare väder.

Jag tog en plats i bilen med herrarna och shoppade loss under en timme.

Jag blev så avis när Nellina visade vad hon hade fyndat, så jag måste göra samma sak.

Annars har hela familjen bosatt sig hos Epa-familjen idag. Det var lite sten som skulle läggas. Uppdraget kunde inte slutföras för Mr P hade gjort lite fleberäkningar, som vanligt. scuba diving at Stoney Cove
Middagen ordnade E idag igen, mums varje gång!
Jempa är kvar hos Epa-familjen och det är lugnt och skönt hemma hos mig. Lill-polisen har vässat sina argument, de blir vassare och vassare. Igår hände en olycka i byxorna och jag sa till henne att hon måste berätta när det händer.
"MEN MAMMA, fåglarna får inte bajsa på bilarna. Då måste de säga förlåt".
Jaha, så det var därför hon inte sa till om hennes olycka då eller?!?

Kommentarer
Postat av: Tessa

saknar din stegrapportering från igår..!?

2009-08-03 @ 10:23:02
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0