Dag 1 i stegtävlingen

Och jag utser mig redan som en förlorare. Missade ju att ta på mig den i morse, ligger ju redan efter. I fortsättningen kommer jag få äta gående om jag ska ha någon chans.

Nu är den en vecka kvar till Madonna och det ska bli så grymt roligt. Inte bara Madonna utan hela grejen att få vara med Anso och vara lite urflippad (mer än vanligt).
Hoppas bara att det kommer gå bra för Bomba också....När ska man sluta oroa sig? Aldrig säger de som vet!

Idag har Bompis varit på strålande humör. Nu är hon med sin kompis L. Ingen förstår egentligen varför de är kompisar för de tillrättavisar varandra hela tiden och bråkar mer än att vara kompisar. Båda är 4 år.

Så här såg Bompa ut igår när hon skulle spela spel på datorn...


ergonomiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0