Pepsodent White now

För någon vecka sen fixk jag hem ett till Buzzador-paket. Nu är det dags att testa Pepsodent White Now. Jag har tidigare testat Pepsodent White now, tuben säljs i en liten plastförpackning till ett högre pris. Det känns lite lyxigare att köpa den. Den är något dyrare, men ger den något resultat?

Jag började använde den igår och har hittills bara använt den en gång om dagen. Det beror på att jag borsta tänderna nere på mogonen och uppe på kvällen. Men jag ska börja använda den två gånger om dagen i någon vecka, så får vi se om det ger vitare tänder. Jag hoppas ju också att det blir som i reklamen, man får vad man vill!!

Ska inte du också bli en buzzador. Det är supperroligt att få testa saker, många är ju redan väl kända. Men det är roligt att få ge respons tillbaka. Jag är annars dålig på att kontakta företag för att berätta om det är något jag är missnöjd eller nöjd med. Här får man chansen.
Buzzador söker framförallt småbarnsförldrar just nu. Bli medlem nu! Ju fler som är med, ju fler produkter att testa!
Du behöver absolut inte ha en egen blogg för att bli buzzador eftersom du rapporterar på buzzadors sida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0