Loppi

Jag har nu under en månad tiillfälle genom Buzzador att använda mig av Loppi för att sälja och köpa barnartiklar.

Jag har ju sålt en del på Tradera tidigare, men nu får jag leta längre in i garderoben för att hitta mer att sälja. Att det är så roligt att sälja? Nu kommer Jennifers garderob bli tom, men det gör inget. 90% av kläderna är ändå för små, så vad är då bättre än att sälja så att de kommer till användning.



På Loppi kostar det att annonsera. En procent av Loppis intäkter går oavkortat till bra projekt och organisationer för barn och/eller miljö.
Jag som lägger upp en annnons får välja till vilken organisation pengarna ska gå till. Jag valde Childhood.



Kommentarer
Postat av: Mrsbernhardsson

Sv: Då hade du tur:). Jag lyckades med men hann lagom lägga mig i sängen så var det en pigg tjej som ropade mamma. Skulle helt enkelt ha legat kvar brevid henne.

2011-05-05 @ 11:51:50
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0