I´m alive

Igår var jag övertygad om att jag skulle dö. Jag fick en fruktansvärd huvudvärk som ledde till att jag kräktes. Jag trodde huvudet skulle sprängas om jag rörde på mig. Det var det värsta jag varit med om. Nu mår jag betydligt bättre, men inte helt fri från huvudvärken. Nu, när jag känner efter, kan jag känna en liten uns av illamående.. Fy fy fy.

Igår tittade jag på Lyxfällan. Herregud vad människor sätter sig i knepiga situationer. Killen hade 1.3 miljoner i skuld till trafikförsäkringsföreningen. Hur är det möjligt?
Jag känner mig fattig ofta, men sitter inte i den situationen med avbetalningar på spel och andra prylar. Köper jag något så gör jag det kontant. Jag måste lära mig att uppskatta det jag har!
En svår uppgift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0