Foto 4

Idag presenteras en bild från en konstig tid i mitt liv. Då blir det utan tvekan mitt graviditetstest. Dagen då vi stod inför faktum att bebis (David) låg i magen.



Vi kunde ju inte få bebis. Nä, utredningarna visade ju att det skulle vara möjligt, men det funkade ändå inte. Efter flera år av känslomässig berg- och dalbana så "mognade" vi och kom fram till att vi skulle satsa på oss (Jennifer, Fredrik och mig) Därför tackade jag ja till en chefstjänst och planerade att ge allt för jobbet och min goa familj.
Av någon anledning köpte jag ett test. Varför vet jag inte. Gissa om det blev chockerande när jag såg detta? Jag skrek, skrattade, grät. Allt på samma gång. Herregud det fanns en bebis i magen, hur gick det till?
Jennifer sprang skräckslaget in i badrummet där jag och F stod och stirrade på varandra. Hon frågade mig om jag hade fått mask (Vilket hon själv hade drabbats av någon vecka innan).
En mask kan man nog kalla det! En galen tid då vi skulle ställa om oss igen, 3 blir 4. Precis så som vi egentligen ville!


Kommentarer
Postat av: Tesan

Lycka!!

2011-05-18 @ 20:32:51
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra<3 mamma till sonen Oliver

Hej!



Måste få börja med att säga att du har en väldigt din blogg!



Ååh vad spännande, grattis till er, kanske är lite tidigt men det är ändå en lycka. Har en vän som är i samma sits, hon har två men det är svårt för dem att få, dem har gjort provrör på sina första.



Ska bli kul att följa er på denna resa och er familj!



H en underbar kväll! Kram

2011-05-18 @ 22:28:08
URL: http://Sandriic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0