Shoppat

I fredags fick jag ju tillfälle att shoppa lite. Men jag dödade glädjen rätt snabbt. Ja, faktiskt redan efter första affären.
Jag hittade två bodys och två byxor samt lite wallies. Redan där blev jag rånad, 1 000 kr fattigare. Precis brevid ligger en jättefin inredninsbutik som jag hade tänkt spanat in, men nä! Inte heller blev det barnaffären brevid
heller.

 

Tvättstugen blev fin i alla fall


Det blev raka vägen till HM.
Där blev det pyjamas för hela slanten. Det behövs mer pyjamaser än kläder här hemma. Att amma i mörker är inte vad jag klarar. Därför innebär det en ny pyjamas efter varje amning.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, skulle du vilja ha bloggsvar? tänkte bara tipsa om en tävling jag har där man kan få en bloggsvarsinbjudan, läs mera här: http://robinhoods.se/2011/march/bloggsvarsinbjudan.html#comment

2011-03-06 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0