Hur kan han

Jaha, då var det lördagkväll då. Kvällen som jag oroat mig för. Fredrik är ute med sina jobbarkompisar, Y-fest. Jag har sedan David föddes somnat vid åtta varje kväll, det är innan någon annan i familjen somnat.
Hur bra känns det när både Jennifer och David är vaken längre...
Men ikväll var det bara att bita ihop, så jag har städat och tvättat. Det är förenat med sovfara för mig att titta på tv.
David somnade vid sextiden efter att ha ätit massor. Han gnällde till en stund senare, jag sprang inte till honom.
Senare gick jag för att titta till honom. Det är helt galet, men ibland när han sover får jag abstinens och måste fram och titta,känna och lukta på honom.
Men med tanke på vad jag hittade, ville jag varken känna eller lukta på honom. HERREGUD vilken kräka.



I morgon kanske det blir ett sånt här kort men på en något äldre man, ha ha.
Han tror att han ska få sova och bara mysa runt, men det kan han glömma!

Som ni förstår har David badat ikväll och tvättmaskinen går för fullt.

För någon natt sedan vaknade jag mitt i natten av att han kräktes, jag tände lampan och hittade en pöl i ögat, David fortsatte bara sova...


Kommentarer
Postat av: Hanna Granlund

Förlåt, men jag kunde inte låta bli att skratta när jag såg bilden! Hur lyckas de små sötingarna?

2011-03-20 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0