Herregud, vad skönt det var

Idag hos BVC när hon frågade hur det var så började jag beklaga mig över mina leder och min rumpa.
Hon tog det på allvar och tyckte det var konstigt att mina leder blir sämre och sämre. Och menar att jag kanske får överväga att sluta med amningen för att kunna äta medicin. 
Dessutom berättar hon att svanskotan kan "gå sönder" vid förlossningen, och att det tar tid innan det blir bra.

Det var ju inte så roligt att höra, men herregud vad skönt det var att beklaga sig. Men att sluta amma är nog inget David skulle gilla. :) Så jag kör på, bara jag inte blir sämre. Och svanskotan fortsätter göra ont, och det blir väl till att stå ut.
David växer och väger nu drygt 4600 gram och är 58 lång. Superkillen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0