FREDAG

Äntligen fredag! Även om jag är hemma så är det ändå skönt att det är fredag. Fredagsmys och vi är lediga tillsammans, chanserna för shopping ökar :)
Å idag är ingen vanligt dag, för idag ska vi hämta vår nya bil! Jag bryr mig inte så mycket, men jag vet att mannen i huset är nog glad hela dagen idag. Men det innebär också att jag har en bil och att jag kan shoppa lite extra utan att han blir galen.

I förrgår när vi var på NetOnNet så gick jag direkt till det vi skulle ha. F fastnade någonstans i butiken, när jag hittade på honom så säger han
Det är ett kanonpris på den där 55 tums led:tv.
Jasså.
Men vi får inte plats med den i bilen.
Vadå kanonpris, 12 000 kr. Herregud när jag köper en tröja för 70 kr så har vi inga pengar. Men när män spontanshoppar eller hittar något, då finns det alltid en slant att lägga undan! Märkligt!!!


Nu vill jag att klockan går så att jag får höra något från EPA-familjen.


Just nu sover männen där uppe och vi tjejer är uppe med tuppen. Men det största och bästa av allt var att David sov i sin egen säng i natt, hela natten! :) Duktig du är David!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0