Cult

Om jag har problem med att shoppa kläder och skor så har jag inget problem att shoppa inredning.
Besökte min älsklingsbutik igår, lite snabbt, och fick ihop lite saker.

En ny tvålflaska, nu är det vår och då får det bli rosa.


Den gröna jag hade tidigare fick flytta upp till badrummet. Så dit behöver jag köpa en svart för tandborstar. Den känns lite övergiven som ensam.

Till fönstret fick det bli dessa ljushållare


Dem ska jag köpa mer, det får plats flera och det finns ju fler fönster!


Kommentarer
Postat av: tina

hejhej, grym blogg verkligen!

jag har en frågestund som pågår nu, checka in min blogg, och fråga gärna något :)

2011-03-12 @ 12:09:25
URL: http://ttiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0