2 veckor

Tiden går sjukt fort, idag är David 2 veckor. Men det känns som att han varit hos oss mycket längre.

Ibland blir jag lite sentimental och får ångest för att tiden går just så fort. Det här är sista dagen jag håller i en bebis som är två veckor. Det är ju så mysigt. Men varje sak har ju sin charm, det är klart att det också finns stunder som jag ser framemot att han faktiskt kommer reagera med ett leende när han ser mig. Men jag älskar verkligen de små bebisarna, framförallt fötterna.
Fötter är för mig annars något äckligt, men bebisfötter mmmm så gossigt.



David är grinigare nu än tidigare och jag kan liksom inte göra honom nöjd. Tack o lov så är det ingen stressfaktor för mig, men det är aldrig roligt att ha en ledsen bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0