Fortsatt gravid

God fortsättning till er alla!

Jag har de senast dagarna haft ont i mina leder, framförallt fingrar. De ser ut som köttbullar och jag har svårt att greppa saker. Aj Aj Aj, det gör ont.
Mitt humör är sämre än någonsin, Jennifer påpekar det flera gånger per dag. Fredrik stackaren får sällskapa själv på kvällarna, igår sov jag vid fyra olika tillfällen.
Hur roligt sällskap är jag egentligen?

Inatt har jag vaknat flera gånger av att jag har ont i hela kroppen. Så i morse när jag vaknade googlade jag lite.
Det första som kommer upp är femte sjukan som kan vara förklaringen till fosterdöd i sen graviditet.
HJÄLP?!?!?
Jumer jag läste, desto räddare blev jag. Men nu när jag har googlat runt "femte sjukan" så är det inte särskilt troligt att jag har femte sjukan. Och dessutom var ju inte det =fosterdöd.

Jag får helt enkelt bara stå ut med denna smärta, hoppas bara att det är något som försvinner när bebis kommer.
Lite orolig för reumatism blir jag.
Jag har full förståelse för besvären och smärtan. Jag kan ju inte ens öppna en mjölkförpackning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0