Manligt och kvinnligt bilköp

Igår vid frukost kom andra chocken, min bil ska bytas. Snabbt iväg för att kolla bil. Jag har aldrig någonsin, aldrig någonsin varit inne i en butik så länge och ändå inte göra några affärer. Och då jag är jag den som gillar shopping.
Jag vet inte hur många kunder som kom och gick, köpte och provkörde. Men vi, vi var bara kvar inne i hallen hur länge som helst.
Klart att det är roligt att kolla in fina bilar, men det finns ju gränser.

I många år har jag i mina personliga brev skrivit att jag försöker se saker och ting ur ett positivt perspektiv, vilket jag kanske många gånger inte tycker att jag lever upp till. Men jag gör nog det!

För vad som var bra med biltitten igår, det var att jag fick inspiration till blominredning.
Kolla här!


Visst är den fin?


Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack, snälla du! :D (i efterskott)



jättefin orkidé!

2010-06-01 @ 10:55:30
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0