Var är våren?

Inte här hos mig i alla fall. Idag snöar det igen.

Nu var det väldigt längesen jag bloggade. Ett tag trodde jag faktiskt att jag skulle lägga ner min blogg. Men nä, fy vad det skulle vara tråkigt.
Anledningen till att jag inte bloggat på senaste beror nog på min trötthet. Det har hänt väldigt mycket på jobbet och nu har jag nya arbetsuppgifter som gör att jag lever som IQ fiskmås igen. En känsla jag inte gillar.
Jag har tidigare aldrig sett mig som en trygghetsnarkoman, men jag är en sån. En mycket stor sådan dessutom.

Så nu är jag som en fågelunge som lämnar det trygga boet. Men det ska man väl göra ibland för att möte nya utmaningar och utvecklas?
Hur som helst tror jag att det kommer bli roligt, bara jag kan lämna min gamla uppgifter och koncentrera mig på det nya.

Påskhelgen har varit bra. Bompa Och S var påskkärringar i torsdags. De samlade på sig en massa godis...



De var så söta!. Jennifer hade gjort påskkort hela dagen. Vardagsrummet var helt kaotiskt.
Tyvärr så var alla korten med hem. Bompa hade glömt att lämna korten =)
Men mumsa godis de glömde dom inte bort....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0