Epa-tid

Det kändes som det var längesen vi murrade med Epa-familjen. Det har säkert sina förklaringar.
Jobb
Fruktansvärt deprimerande väder
Epa-familjen är sällan hemma
Alma är inte riktigt i form (fysiskt och psykiskt ) <3  =)


Men idag myste vi i alla fall. Och det har ju också sina förklaringar, eller faktiskt bara en.
Mr P har semester en vecka och familjen sticker iväg till Småland i morgon. Det innebär personliga katastrofer för Mr P och Fredrik. De kommer sakna varandra och jag tror faktiskt att de kommer prata med varandra på telefon minst en gång per dag.


Vi började med en glögg fika hos EPA, för att sen njuta av middag hos oss. Smarr! Förlåt Emelie för tomaterna, glömde bort att du inte ska ha tomater!



Och jag ser verkligen framemot att ha matlåda för en gång skull. Nu får jag bara inte "glömma" matlådan, som jag annars lätt brukar göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0