Uppdraget avslutat

Idag kommer våra grannar hem och jag hann leverera en present, det trodde jag inte att jag skulle fixa. Jag tänker inte säga vad det är än, för tänk om de läser bloggen innan de kommer hem? Eller så läser de den inte alls....
Samtidigt passade vi på att prata med de andra grannarna som var jättetrevliga. Det stora samtalsämnet nu är gatufesten som kommer att vara i september. Det verkar som att de flesta ska gå. Den ser jag verkligen fram emot.scuba diving news

Idag kom min älskling hem med goa saker igen.free smilies
Så klart somnade han och då passade jag och Bompa på att köpa sushi. Så himla smaskens...


Och eftersom jag länge har spanat in lite affärer i närheten av sushistället så besökte vi dem idag. Och vem kan gå in i en affär och kkomma tomhänt ut? Inte jag, Det blev en ny klänning till Jennifer bland annat..


Jag har även fått mod till att spika upp lite på väggarna. Tidigare har jag varit så rädd att göra hål eftersom jag tänkt att det kanske blir fel. Så här ser en utav väggarna ut däruppe. Meningen är att jag ska fylla på med mer kort. Men det är en början...



Nu ska jag göra pärlplatta. Det är en tjock mage på en groda som behöver pärlor. Jennifer säger att hon har så ont i benen att hon inte kan bygga längre. Men färdig ska den bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0