Jobbigt nu

Hej hej! Jag har varit osynlig både här på bloggen och på facebook. Jag har den senaste veckan mest varit en facebookstalker, bara loggat in och tittat vad andra har haft för sig. Lämnat ett litet spår här och där, men aldrig skrivit något själv.

Men nu kanske jag är tillbaka igen. Här hemma kämpar vi på med sömnen och David. Ja, det är ett problem!
Förra veckan vaknade han en gång i timmen på nätterna, i fredags fick jag nog.
David flyttade in i sitt rum. Sover han bättre?
Ja, det beror på hur man ser på det. Ha  ha. Till en början sov han 1 ½-2 timmar i sträck vilket var bättre än innan. Men det varade kortvarigt. För nu är det stora problem att få han att somna i sängen. Han rullar över till magen och pickar med huvudet och skriker.
Bäst sover han om han får sova bredvid mig. Så det är ofta han och jag vaknar i gästrummet. Vem orkar stå där på natten med världens tålamod när David skriker som om han blivit slagen.

Samtidigt introducerar vi mera mat för David. Han ammar bara några få gånger på dagarna. Kanske inte så smart att ändra på så mycket på en gång...Nåväl han gillar mat och får amma när han vill... Men det är svårt att veta hur mycket mat är tillräckligt. Av den här videon att tolka så har han fått för lite mat... Ha Ha. Vårt lilla matvrak!

Glöm inte ljudet, ni hör hur blött det är!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0