SKA ha

Vi, Fredrik, spar lite pengar för att kunna ordna med Davids rum inom kort. Vi ska göra en helrenovering eftersom rummet är så gammalt (2 år) Ha ha.
Det ska bli så kul, och jag hoppas att det blir så att vi kan köpa "hela rummet" med en gång. Det är så tråkigt när man bara kan köpa en eller två saker per gång. Det blir liksom aldrig färdig. Dessutom hinner man tröttna på stilen och sen har rummet sju olika stilar i alla fall.

Jag sitter nu och kollar lite bloggar, och då kan man hamna var som helst. Och det är jag glad för! Den här superfina tavlan hittade jag på Fomeli


Det finns en massa olika varianter, prickiga, randiga och i olika färger. Sådana ska jag köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0