Sjukstuga

Jag hade feber igår, jag kan inte fatta. Det var säkert 20 år sedan jag hade feber. Jag kände mig konstig på morgonen när jag vaknade. En konstig känsla i kroppen som jag inte kunde sätta ord på.
Senare på kvällen fick jag himla ont i kroppen och frös. Ett tag trodde jag att jag skulle tappa fötterna, de var så kalla och det värkte i hälarna. Hela 38 graders feber.
Rätt komiskt, för Jennifer hon kan ha 40 graders feber och spriinga runt som en galning. Jag var nära döden vid 38.
Idag mår jag så mycket bättre.
Men nu är det F som ligger med en diffus känsla i kroppen, stackaren, han som ska jobba natt.

Vädret ute är ruggit och allt man vill är att bädda ner sig i soffan med filmer och massvis med godis. Men David är av annan åsikt.

Hoppas att ni får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0