Planen spricker

David somnade vid sex tiden, jag tänkte att det skulle bli en kort nap. Men icke! Han sover än, och jag har försökt väcka honom. Det går inte! Han vaknar väl senare för att nattuggla. Jag orkar inte.
Jag som tänkte att han skulle somna tidigt, Fredrik fixa inför nattjobbet och jag blogga och shoppa. Men så blir det inte.
Det blir aldrig som man tänkt sig! Livet kanske skulle vara tråkigt om det alltid blev som man planerat och tänkt sig.

I morgon är det mors dag, jag hade tänkt skicka kort till mamsen, men har glömt det. Jag får absolut inte glömma att ringar i morgon. Blir det försent att skicka ett kort så att det kommer fram på tisdag? Äh, bättre sent än aldrig.
I morgon är det ju även min dag, undrar om den bjuder på några överraskningar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0