Loppi

Jag har ju som Buzzador fått testat på Loppi. Jag skrev om det här.



Hittills har jag lagt ut två auktioner. Jag sålde en jacka, byxorna blev inte sålda.

Fördelar med Loppi är:

  • Du väljer om du vill sälja på auktion eller till ett fast pris
  • Du väljer själv hur lång auktionstid du vill ha
  • Du betygsätter din pryl i vilket skick den är i. 1-5, anger märke och inköpsår
  • Laddar upp bild från dator eller mms, lägga till youtubeklipp
  • Väljer vilket projekt du vill stödja. Loppi skänker en procent av intäkterna per år till organisationer och projekt som arbetar för barn och miljö.

Nackedeln är väl kanske att det kostar att lägga upp en annons/auktion. Men eftersom man vet att lite utav pengarna går till något bra så kan det vara värt det. Samt att en gamla prylar kommer till använding hos någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0