Kroppsfixerad

Tänk vad skönt det hade varit att krypa tillbaka i sängen och sova en liten stund. Men det funkar inte eftersom Jennifer ska till förskolan till kl 9. Det är den stora nackdelen med att hon går på förskola. Hade varit bättre att få lämna vid 10.30, det passar våra rutiner bättre. Förskolan är uppsagd och hennes sista dag blir sista maj.
Det känns som ett stort steg att avsluta förskolan, jag ska nog planera in något "extra" med henne den dagen. Jag planerar också att lämna något från oss till förskolelärarna, men vad? Tips?!?!?

Igår när jag nattade Boffen tittade hon på mig och säger:
-Oj, nu har David inte så mycket mjölk kvar.

Jag börjar förstå att det är dags att göra något, fylla ut kanske. Ha Ha

Boffa har sedan David föddes kommenterat min kropp många gånger, framförallt magen. Den kroppsdel som är en öm punkt för mig. Den var i trim många år, som jag har svårast att acceptera att den inte är det längre. Men sist sa hon faktiskt att den hade blivit mindre. Alltid något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0